ماشین mvm
ماشین mvm
12 مرداد 1395 ساعت 21:22 | بازديد : 130 | نويسنده : | ( نظرات )
                                                            

مدل: ام وی ام 513 MVM
مشخصات موتور و دنده : 4 سیلندر خطی - 1500 سی سی - 16 سوپاپ - 5 دنده دستی
امکانات : کیسه هوا از نوع SRS برای راننده و سرنشین جلو - کمربند ایمنی 3 نقطه ای برای سرنشین جلو -کمربند ایمنی 3 نقطه ای برای سرنشین عقب (چپ و راست) - سیستم ترمز ABS - سیستم ترمز دیسکی برای چرخهای جلو - سیستم ترمز کاسه ای برای چرخ های عقب - سیستم ضد سرقت الکترونیکی Immobilizer به همراه آلارم - چراغهای مه شکن جلو - مه شکن عقب - چراغ ترمز سوم - سیستم مستقل Mc Pherson با فنر پیچشی و میله نگه دارنده و ضد لغزش - سیستم تعلیق عقب کشنده چندگانه با فنر پیچشی - سنسور دنده عقب - سیستم تهویه هوای دستی - تنظیم برقی آینه های جانبی - سیستم پخش MP3 با پورت USB، مجهز به 4 بلندگوی استریو - سیستم مدیریت پیمایش (نمایش مسافت طی شده، مصرف بنزین و ...) - شیشه بالابر برقی برای 4 در - قفل مرکزی با ریموت - رینگ آلومینیومی - زیرپایی                                                           


 

طراحی این خودرو بر گرفته از شیوه و نگرش جدید و مفهومی شرکت چری می باشد. این طرح بر گرفته از عناصر طبیعی، خطوط تیز و ایرودینامیک و تناسب بسیار خوب میباشد که توسط یکی از معتبر ترین شرکتهای ایتالیایی طراحی شده است.طرح خودرو بر گرفته از عناصر طبیعی میباشد. خودرویی زیبا، جذاب و با قابلیت های شهری و اسپرتی که آن را انتخابی ایده ال برای جوانان و بانوان می نماید و القاء گر مفهوم مدرن و به روز بودن در بین خریداران می باشد.
قابلیت های خودرو از لحاظ فنی و ظاهری نسبت به رقبا باعث استقبال بسیار خوب از ان در بازارهایی که بدان راه یافته است گشته و در مجموع آن را به خودرویی اقتصادی با ظاهری زیبا و مشتری پسند بدل نموده است.بر اساس تست هایی که در سازمانهای معتبر ایمنی صورت گرفته، خودرو نتایج بسیار مطلوبی را کسب کرده که این خودرو را به خودرویی مطمئن و انتخابی مناسب در این کلاس تبدیل نموده است.
طراحی داخلی محیطی گرم، دلپذیر، شاداب، با نور پردازی زیبا و ملایم و وجود نشانگرهای خودرو در دو طرف که انرا به محیطی مناسب بدل نموده است.صندلی های نرم و راحت، کیفیت داشبورد و ادوات داخلی بسیار خوب، طراحی دلنشین و امکانات رفاهی مناسب در این کلاس خودرو آن را به انتخابی مناسب برای خریداران بدل نموده است.                                                    

                      


 

چری a13 یا فالوین 2 که در ایران با نام ام وی ام 315 معرفی شده است مدتی قبل رونمایی شد. در شرایطی که پژو در حال خارج شدن از بازار خودرو کشورمان است، خودرو چینی فالوین 2 یا همان ام وی ام 315 آماده رقابت با خودروهای بین 20 تا 25 میلیون تومان در بازار است.این خودرو که اولین بار در نمایشگاه پکن 2008 معرفی شد، بر روی پلت فرم ساخت سئات تولدو قرار دارد و دارای موتور چهارسیلندر 1.5 لیتری 16 سوپاپ، حد اکثر قدرت موتور 107 اسب بخار و گشتاور 140 نیوتون متر در دور است.ام وی ام 315 دارای گیربکس 5 سرعته دستی است و در دو مدل هاچ بک و سدان تولید می شود. مصرف سوخت این خودرو 4.6 لیتر در صد کیلومتر است. 300 دستگاه از این خودرو پلاک و تحویل مشتریان شده و برنامه شرکت عرضه 3000 دستگاه از این خودرو تا آخر شهریور ماه است.این خودرو با قی

2584920120617 015654 1330585921 lexgs مشخصات و قیمت MVM 315

فالوین ۲ یا همان  ام وی ام  315 خودرویی با سبک اسپرت و ظاهری شیک و ماشینی مخصوص خانواده است . این خودرو که از رده خودروهای جمع و جور است ، در خط تولید چری جانشین کوین (Cowin) شد و برای اولین بار در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۰۸ به نمایش درآمد .

پلتفرم  ام وی ام  315  ساخت سئات تولدئو اسپانیایی (Seat Toldeo) از زیر مجموعه های فولکس واگن است و موتور آن نیز محصول فورد اسکورت انگلستان می باشد . چری این خودرو را دارای طراحی بیونیک معرفی کرده  و ظاهرا برای طراحی آن شکل وال مدنظر تولیدکننده بوده اما  بنظر می رسد از خودرو  پژو ۲۰۶ الهام گرفته است .قیمت ماشین ام وی ام به نقل از سایت خودروفا با خودروی ۲۰۶ رقابتی است.

مت 22.5 میلیون تومان در نمایندگیها بفروش میرسد.

              

 

با فالوین می‌توان به نهایت سرعتی معادل ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت رسید و مصرف ۴٫۶ لیتر در صد کیلومتر با سرعت ثابت ۶۰ کیلومتر را تجربه کرد . درضمن این خودرو توانسته استاندارد آلایندگی یورو۴ و OBD را دریافت کند.

رقابت فالوین با توجوی و پژو ۲۰۶ با قیمتی زیر ۲۰ میلیون تومان در بازار خودرو کشورمان می تواند باعث افزایش حق انتخاب مشتریان شود .از صحبتها چنین بر می آید که قیمت MVM  مورد نظر باید چیزی حدود ۱۸ میلیون تومان باشد.

میزان سروصدا ،لرزش و راحتی خودرو سه عامل اصلی در ارزیابی کیفیت ساخت خودرو  می باشند.MVM315H فضایی  آرام برای راننده و سرنشینان فراهم می سازد.تنظیمات ۱۲دوری (لرزش ،صدا،سختی)NVH ، مواد عایق صدای سه بعدی در هفت نقطه از MVM315H نظیر در موتور و بدنه خودرو و همچنین ۲۰جزییات بهینه سازی شده ،صدای موتور را در سرعت ثابت به db43 می رساند.

MVM315H انتخابی مناسب برای خانواده ها و جوانان است.

       

 

لیست قیمت روز محصولات ایران خودرو

لیست قیمت روز  محصولات سایپا

لیست قیمت روز محصولات گروه بهمن

لیست قیمت روز محصولات پارس خودرو

لیست قیمت روز محصولات کرمان خودرو

لیست قیمت روز انواع مدلهای پژو 405 و پارس

لیست قیمت روز انواع مدلهای پژو 206

لیست قیمت روز خودروهای وارداتی اطلس خودرو کیا

لیست قیمت روز خودروهای وارداتی معین موتور(پورشه)

لیست قیمت روز خودروهای وارداتی رامک خودرو سانگ یانگ

لیست  قیمت روز خودروهای وارداتی آسان موتور هیوندایی

لیست قیمت روز مدیران خودرو MVM

لیست قیمت روز  زاگرس خودرو پروتون

لیست قیمت روز محصولات رنو – نگین خودرو

لیست قیمت روز خودروهای وارداتی تویوتا ولکسوس

لیست فیمت روز خودروهای وارداتی بی ام و  BMW

لیست قیمت روز خودروهای وارداتی مازراتی

لیست قیمت روز خودروهای وارداتی مرسدس بنز

   

مسوولان شرکت چری با توجه فروش نسبتا مناسب MVM110 در ایران (توسط شرکت مدیران خودرو) به لطف پایین بودن مصرف بنزین و قیمت آن اکنون این امید را دارند که خودرو MVM530 نیز با توجه به قرارگیری آن در کلاس C که به نوعی سدان شهری محسوب می‌شود و تقریبا مورد پسند ایرانی‌هاست و همچنین مصرف سوخت تقریبا مناسب آن با استقبال متقاضیان خودرو روبه‌رو شود.

چری همان خودروساز چینی است که قرار بود سه سال پیش کلنگ کارخانه مشترک آن با ایران‌خودرو در بابل به زمین زده شود تا به نوعی بازار از دست رفته پیکان را هم برای ایران‌خودرو احیا کند که البته با مخالفت وزیر صنایع ومعادن روبه‌رو و قرار شد به جای آن یک کارخانه ایرانی تولید خودرو در آن‌جا راه‌اندازی شود که تاکنون این امر محقق نشده است…

مصرف سوخت این خودرو با موتور ۲۰۰۰ سی.سی در جاده معادل ۶٫۱۲۳ لیتر و به صورت ترکیبی (جاده و شهر) معادل ۸٫۰۱ لیتر است. طبق گفته مدیران چری، برای کاهش بیشتر مصرف سوخت این خودرو، قرار است موتور کوچکتر (مثل ۱۳۰۰ سی.سی) نیز روی آن نصب شود تا خریداران ایرانی حق انتخاب بیشتری داشته باشند.

MVM530 با داشتن گیربکس پنج سرعته و با بهره‌گیری از سیستم کنترل الکترونیکی، پنج دنده به سمت جلو و یک دنده به سمت عقب دارد که می‌توان گفت از توان گشتاوری نسبتا بالایی برخوردار است. سیستم کنترل این خودرو به پردازنده تطبیق‌پذیر خودکار با استفاده از منطق فازی مجهز است و توان خوب کنترل تعویض دنده، فشار گردش روغن و عبور روغن از خنک کننده آن استفاده از خودرو را آسان‌تر کرده و به راننده این امکان را می‌دهد که تجربه دلپذیری از رانندگی داشته باشد.

این خودرو چهار سیلندر در آزمایش تصادف C-NCAP مقام نخست را در میان خودروهای تولید شده در چین کسب کرده و از ساختار شاسی و سیستم تعلیق تقریبا پیشرفته‌ای بهره‌مند است.

mvm530 1 درباره ماشین MVM 530

مسوولان چری ادعا می‌کنند که این محصول با بهره گیری از تنظیم دقیق توسط شرکت لوتوس ایتالیا که به طراحی خودروهای اسپورت در انگلستان شهره است و همچنین بهینه‌سازی NVH (لرزش، صدا و سختی) برای تمام اجزای خودرو، با عملکرد فوق‌العاده، سبکی اروپایی، کنترل آسان، آسودگی و پایداری را به راننده ارائه می‌دهد.

اتاق این خودرو از فضای باز و گسترده‌ای بهره‌مند است. صندوق عقب خودرو نیز از فضای نسبتا خوبی برخوردار است؛ به طوری که درصورت دوگانه‌سوز کردن آن، باز هم فضای کافی در صندوق عقب وجود خواهد داشت.

سیستم صوتی این خودرو به دستگاه پخش شش دیسکه، دکمه‌های کنترلی تعبیه شده روی فرمان، بلندگوهای پخش Surround و اینتر فیس MP3 مجهز است.

این خودرو دارای دو کیسه ایمنی هوا (ایربگ) در جلو بوده و به سیستم ترمز ABS و EBD مجهز است؛ ضمن این‌که دارای استاندارد آلایندگی یورو۳ است.

در ادامه، مشخصات فنی و امکانات این خودرو تازه وارد چری آمده است.

مشخصات فنی و ایمنی:

حجم موتور: ۱۹۷۱ سی.سی

تعداد سیلندر: ۴ سیلندر خطی

مکانیزم سوپاپ‌ها: ۱۶ سوپاپ DOHC

حداکثر قدرت: ۱۳۹ اسب بخار

حداکثر سرعت: ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت

حجم باک: ۵۲ لیتر

وزن خالص: ۱۲۹۰ کیلوگرم

کیسه هوا: از نوع SRS برای راننده و سرنشین جلو

کمربند ایمنی: کمربند ایمنی ۳ نقطه ای برای سرنشین جلو و کمربند ایمنی ۳ نقطه ای برای سرنشین عقب (چپ وراست)

سیستم ترمز: ABS + EBD . سیستم ترمز دیسکی برای چرخهای جلو و سیستم ترمز دیسکی برای چرخ‌های عقب.

سیستم ضد سرقت: الکتریکی

دارای چراغ‌های مه شکن جلو و عقب و چراغ ترمز سوم

تجهیزات جانبی:

سنسور دنده عقب، سیستم تهویه هوای اتوماتیک، سان روف برقی، سیستم پخش MP3 با پورت USB دارای چهار بلندگوی استریو، کنترل سیستم صوتی روی غربیلک فرمان، کامپیوتر سفری، تنظیم صندلی راننده در چهار جهت، رینگ آلومینیومی

قفل مرکزی با ریموت، آینه‌های جانبی برقی و شیشه بالابر برقی برای ۴ در.

گردآوری: پارس خودرو

      



|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








قدرتمند ترین پکیج رپورتاژ و بک لینک

منوي کاربري


عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نويسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات متنی
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
ساخت وبلاگ
اپلود عکس
آپلود عکس با لینک مستقیم
دانلود سریال ایرانی طنز
خرید ساعت مچی
هاست ارزان | خرید هاست
طراحی سایت در تبریز
دانلود رمان

خرید کانکس مسکونی
کسب درآمد اینترنتی
چت روم
ثبت شرکت
ثبت شرکت در کرج
خرید بک لینک ارزان
طراحی سایت در کرج
چت روم
قاصدون

خرید ژل امیزشی
دانلود رمان عاشقانه
تایتان چت
دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم
جملات زیبا از بزرگان | جملات مفهومی
دانلود کلیپ خارجی
اخبار حوادث
مجله زیبایی بانوان
مجله اینترنتی مد
والپیپر های زیبا
دانلود فیلم ایرانی
دانستنی های پزشکی
جملات عاشقانه | عکس های عاشقانه
انجم تفریحی حد و حدود
اس ام اس مناسبتی
دانلود برنامه آشپزی اندروید
دانستنی های جنسی | آموزش روابط زناشویی
مجله تفریحی و سرگرمی
جملات عارفانه | جملات درمورد خدا
دکوراسیون داخلی ایرانی
دانلود آهنگ ایرانی غمگین
دانلود نرم افزار اندروید جدید
مجله تفریحی سرگرمی خر تو خر
آموزش طراحی سایت
دانلود بازی اندروید دخترانه
قران انلاین
طراحی سایت در تبریز
دانلود آهنگ ایرانی
سایت تخصصی ماشین
آبادان نیوز
الوان وب
دانلود اهنگ جدید
چت روم
بیت کوین
چت روم
گالری مدل لباس کودک
فال و طالع بینی
زیست پلاس - مرجع جامع کنکوریها
دانلود آهنگ جدید ایرانی
خرید ساعت کاسیو
علی چت
جوک 19
پایگاه خبری سهامدار نیوز
وایبر سافت
آنتیک موزیک
مجله تفریحی غزاله چت
مجله سرگرمی آلاله چت
خدمات بلاگ | url shortener service
خرید بک لینک
دانلود عکس متن دار با کیفیت HD
مجله تفریحی سرگرمی فانیا
دانلود موزیک پاپ ایرانی
مجله اتو چت
رویا طرح
زرنا نیوز
مجله امگا چت
طنز بازار
شلیل چت
پورتال محیا چت
درهاج چت
چت ایمیل

اف سی بی چت
ابتین چت
مکس نیوز
گلچین 98
مجله فان گپ
پورتال ماهان چت
چت تاپ
نانسی چت
نوز چت
شیدا چت
بزرگترین سایت مرجع ماشین
چت نشین
سلکت موزیک | دانلود آهنگ پاپ
شطرنج اراک
دروغ چت
فروش محصولات ورزشی | ایران پولار
سایت پیچک چت
اسکای پاتوق
افسون چت
محبت چت
سایت تفریحی 200 لاو
باکس نیوز
مجله پارسا گپ
دانلود فیلم و سریال
نوا گیم - دانلود بازی کامیپوتر کم حجم
پی فور فیلم
دانلود والپیپر
جدیدترین عکس های هنرمندان و مد لباس

چت ققنوس
آرال چت
همراه چت
ماه پری چت
بهاره چت
تفریحی چت
پارسینا چت
بروز موزیک
آبنباتی چت
تمدن ها
برترین ها
شارژ0
خونه تو
عشق اول چت
نانو چت
هیدن چت
چت نت
سیاهی چت
کوه چت
رهام چت
چت نو
عشق ابدی
فروشگاه اینترنتی
او موزیک
دانلود کلیپ جدید | عکس خفن
چت ماتیار
پورتال با ما
آنیلا چت
پورتال رومنا
فور چت
دانلود رایگان
آزران دانلود
دانلود فیلم و سریال
پرنس چت
فرار چت
پورتال آرمین
پارسینا چت
پورتال همدان
چت تاپ ناب
فروش بک لینک
تهران روم
تاپ رمان
پورتال برف
سایت ره گوی
قالب وبلاگ

http://www.saclongchamp--pascher.fr/
http://buyviagransa.com/